Friday, May 31, 2013

Typo %^&*$#

assalamualaikum and hai :)

randomly post.
ni pasal typo. macam2 bebudak ni typo. malas nak print screen je. haha
especially dalam twitter. selamber badak je tweet tanpa dabel check.
haa, typo detector ada je kat TL tu. 
sekali kena bahan siap buat hashtag lagi. 
hahaha.
biadap betei sahabat2 ni la.
chooiii. gurau k :p

tadi aku typo.
aku jarang typo
tapi sekali typo sama ada perkataan @ ayat akan jadi mengarut atau mencarut. haha
contoh?

aku nak taip SILA kan. 
tapi TERtaip SIAL kan.

haa, kan dah mencarut !
maap maap. itu contoh je :)
lain?
ayat pulak:

asalnya nak tulis: lepas raya aku keje. RAYA sekejap gila lepastu masuk u.
tapi tertaip:  lepas raya aku keje. RAJA sekejap gila lepastu masuk u.

apa masalah?
masalah la sebab nama aku RAJA.
dah tercakap diri sendiri gila.
hahahaha.
merepek tahap niyang rapik betei.
ni siap ada yang buat troll:


ke-TYPO-an tahap master dowh !
hahaha.
melampau kan kan kan? XD
sambil menaip sambil pejam mata nih.
screen kecik jugak dipersalahkan.
mohon buat senaman untuk jari2 agar kekal slim.
takpun amalkan diet jari. #ehh ?
haha.

okay la. adios ! :)

2 comments: