Thursday, May 23, 2013

STRESS INCREMENT


stress sekarang ni fikir pasal study. stress pasal test. stress pasal jiwa. macam2 !

stressssssssssssssss !!

rasa tak sabar je nak keje. nak ada gaji sendiri.

nak beli macam2. 

rasa taknak kawen. rasa nak hidup dengan ibu and ayah je.

serabut fikir pasal perasaan orang. 

aku tak pandai jaga hati orang.

and i'm not worth for anyone.

penat dah rasa sakit. sakit jiwa.

tension bila hati sakit.

ya Allah ! :(

cepatlah masaaaaa.

nak cepat2 habis study.

aku taknak tengok muka dia lagi.

aku taknak berhubung dgn dia lagi.

fullstop. enough is enough ! :(

i just want to live with ibu and ayah. i want to repay them.

i want to take care of them

buy them things that they can't afford now.

give them anything and everything that they want.

insyaAllah i want to send them to perform Hajj or Umrah. 

i want them to happy with their life.

i want and i must !

sayang ibu ayah sangat2 !

semoga cepat masa berlalu. :/

ya Allah, panjangkan umur ibu dan ayahku dan diriku juga agar aku dapat membalas jasa dan budi mereka ya Allah. sesungguhnya aku sayangkan mereka. aameenn~~

No comments:

Post a Comment