Wednesday, May 1, 2013

Tips Mudah Menghilangkan Kelemumur !

Salam Alaik :)

Entry kali ni aku nak bagi tips mudah untuk menghilangkan kelemumur. ehh, betul ke aku eja ni ? haha.

FYI, sebelum ni aku pernah alami menda ni n its irritating u know ! sikit2 gatal kepala. berterabur butir2 halus ibarat salji ke bahu. malu. (aku bukan freehair di luar). banyak kali tukar syampu tapi tak menjadi pun. pernah ke berkesan sebenarnya? hmmmm. poyo je iklan sume tu. ahhh, ini semua poyo !


banyak membebel. mana tips nya ?

Tips nya ialah biarkan je kepala tu gatal. ya, tak tipu ! lepas dah frust tu aku try la biarkan je kepala tu nak gatal ke apa ke. bohong la kalau tak garu kan. tapi just one or two times garu2 then stop ! jgn nak lelama. try n try not to garu2 the kepala. and ALHAMDULILLAH its work ! within one to two weeks dah hilang dah kelemumur dari kepala. senang dan mudah. jimat kos ! tak payah nak guna ubat itu ini. :)

ini pengalaman aku. tak susah pun. lepastu, jaga la kepala. kalau rasa gatal macam nak jadi semula kelemumur tu biar je gatal2 tu. jangan layan sangat. nanti dia jadi balik. ok ! :)

semoga berfaedah, insyaAllah. selamat mencuba ! :)


No comments:

Post a Comment