Sunday, March 23, 2014

Don't be the old version of me. please !

aku?

aku memang seorang yang pelik.

pelik macam mana? terserah lah pada orang yang memandang.

aku dulu sama dengan yang sekarang? atau aku yang dulu bukanlah yang sekarang?

aku cuma rasa aku lain SIKIT daripada aku yang dulu.

matang? baik buruk pun takleh pikir. matang kah? baik? solat malam pun tak bangun. baik kah?

entah. kalau pasal perhubungan memang aku lain. kalau nak bandingkan dulu dengan sekarang memang lain sangat.

taknak ada sikap yang dulu. (masih mencuba)

beza nya aku dulu ada yang tersayang, sekarang takde.

mungkin perubahan aku masih tak valid sebab tak dapat di apply kan kat mana2.lol.

aku sentap kalau kau cakap? "alaa, kau pun sama je dulu."

okay fine, itu aku yang dulu. tapi itulah KAU YANG SEKARANG. sedar tak ?

sedarkah apa yang kau perkatakan ituu? kau adalah aku yang dulu. buruk kot aku yang dulu. sedar tak?

aku cuma taknak kau ulang balik sejarah aku dulu. terbuang akibat sikap sendiri.

mengongkong, kuat cemburu, cepat merajuk.

tolonglah jangan jadi aku yang dulu, aku mohon. kau tak faham kenapa aku jadi macam tu.

you're not even in my shoes.

what will you feel when you already gave him the third chance but he still menggatal with another woman?

dia sebagai orang yang kau paling sayang mesti kau rasa apa yang aku rasa kan? ke tak? nak let go camtu je? tak. kau tak pernah rasa apa yang aku rasa. kau tak faham.

aku rasa insecure bila org yang aku sayang buat macam tu. all the reaction comes after the f***-ed up situation happened to me! dan kau??? kau tak rasa. aku ulang. KAU TAK PERNAH RASA APA YANG AKU RASA.

naa, aku tak rasa kekasih terchenta kau macam tu. so dont be the-past version of me. please.

dan aku yang sekarang? baik solo. daripada serabut putus kawan bagai sebab CEMBURU. (ya aku pernah buat). cukuplah.

apa yang aku boleh cakap sekarang, you lost my trust on you !

quotes: your bestfriends may be your worst enemy one day because they know all your secrets.

f*** 

No comments:

Post a Comment