Friday, May 23, 2014

TIDUR ITU SYORGAAA

kalau bab tidur ni aku antara kaki tidur yang tegar. 

kalau ada test esok hari pun aku tetap akan cari masa untuk tidur walaupun tak habis study lagi (sebab tu result teruk. kbai)

masa kat samura dulu aku terkenal la dgn kaki tidur kat dorm aku orang duk study utk exam aku p tidoq. (mengantuk gila bhai)

kalau kat rumah memang aku banyak habiskan masa untuk tidur. tak sedar diri betul padahal anak dara ni. lol

ibu suka sangat troll aku pasal masa. "along, bangun, dah tengahari ni."

*lemme look at time at phone*

aaaa, tipuuuuu. *sambung tidur*



kalau time 'cuti', aku boleh je nak tidur dari malam sampai ke petang hari. its heaven. tak peduli pasal makan. makan sekali je sehari. sebab tu kalau duk rumah berat turun. pelik kan.

okay kalau dah tidur mesti la ada waktu kita kena bangun jugak kan ?

"rasa nak je tidur lama2" "otak hang, nak mati dah ke?" -.-

taklah cuma suka tidoq ja. xD

biasanya aku mudah bangun. aku memang senang nak sedar daripada tidur. mesej masuk and fon vibrate je pun aku boleh tersedar. selalunya lah.

tapi ada sesetengah org cakap aku liat nak bangun. TAKDE MAKNANYA.

bagi aku ia antara kau nak bangun dari katil atau tak. itu je. 

aku ni kalau takde benda penting utk aku bangun tidur, aku takkan bangun dari katil.

my bed is my very strong magnet !!

kau bayangkan, bantal kau ada tiga, bilik kau sejuk, kau ada selimut, katil beralaskan toto, suasana damai dan kau berseorangan. tambah sikit, hujan renyai2. pehhhh. heaven wehh heaven !

tidur is so me :p





now, definisi aku untuk liat nak bangun tidur ni ialah org yang susah untuk dikejut. kalau dikejut tak bangun2. tak sedar diri. 

contoh kalau alarm bunyi sebelah telinga dia pun dia tak bangun2. padahal sebelah telinga. dekat sangat!

kalau ada pakwe, pakwe suruh call kejutkan bangun tidur. hmmm. okay la kawan.

call sampai berpuluh kali pun tak bangun2 rasa nak baling je fon beliau dalam longkang. 

hanya aweks2 yang bersabar je mampu bertahan. 

payah ampa nii.tidoq mati. bukan sekali. tapi setiap kali tidur susah nak sedar diri. susah ang ni. -_-''

paling tak suka kalau someone tu set alarm tapi bila berdering je alarm dia bukan dia yang bangun, kesudahnya aku yang pergi bangun tutup alarm orang tu =__________=''

padahal dalam bilik tu ramai orang tapi dalam ramai2 tu aku yang pergi bangun tutup alarm tu. kawan sebelah dia pun tak sedaq. aduhaiiiii.

that is sooooooooo freaking annoying !

aihhh. tak marah. cuma annoying je dengan bunyi alarm.

Why is the hell you wake me up for nothing?? O_o''
i just hate alarm but i still need it. 

kalau alarm aku bunyi, immediately aku tutup atau snooze. tu je. (unless if im so tired and tidur mati).

k tu je nak membebel pasal bangun tidur. kbai kbai.


No comments:

Post a Comment